Flytt!

Jag ska flytta! Vet inte om det är positivt eller negativt..det kom bara som en överaskning.
Min värdmamma ska åka bort i två veckor och kontaktade skolan för att se om det fanns någonstans jag kunde bo för bara dom två veckorna. Så jag pratade med Michaella (Hon är ansvarig för värdfamiljerna) och hon berättade att hon hittat en ny värdfamilj dit jag kunde flytta permanent.
Men det känns bra! Det är kul med lite variation och det är andra studenter där som jag kan lära känna.
Dock är det i zon 5 (jag bor i zon 3 nu) men det är i samma stadsdel som en kompis till mig, och bussarna går varje kvart. Så jag flyttar den 14 mars!
Jag hoppas verkligen att det är en bra famlj och jag ser fram emot att flytta! Inget emot min värdfamilj nu, den är super...men lite variation skadar ju inte. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0