Inte min dag!

Det var verkligen inte min dag idag! Snackade med mamma igår och hon sa att jag borde försöka detoxa en dag bara för att se om min mage blev bättre. Så jag planerade att köra hårddiet med nutrilett, frukt och vatten. Jag åt min nutrilett så fridfullt på morgonen och gjorde en som jag kunde ha med mig till skolan. Innan min sista lektion höll jag på att dö av hunger men hade bara tio minuters rast. Skitbra tänkte jag, då hinner jag värma på min nutrilett och dricka den innan lektionen (För er som inte vet, Nutrilett är egentligen en sån här pulver diet grej för att man ska gå ner i vikt men det är bra när man inte kan äta ordentligt.)

Vi har en mikro ute på verandan och det satt en massa människor där ute. Men jag satte in min lilla shaker i mikron och väntade. BANG!!! Så var det nutrilett i hela mikron!! Suck...

Och jag hade gjort extra mycket (5dl istället för 2dl...) så det var bara att börja torka! Och det började liksom droppa genom hela mikron och rann ut under och svämmade över bordet och fan. Där stod jag som ett fån och var deppig över min utspillda lunch. Jaja Janica kom till undsättning och hjälpe mig torka. Sen kom jag alldeles för sent till lektionen och fick dra min sköna förklaring "Sorry I'm late my lunch blew up in the microwave, I think it's broken so don't use it!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0