Fredag

I fredags hade några EF studenter organiserat en Valentines BBQ vid South Bank, men tyvärr blev de tvungna att ställa in den pga regnet. Riktigt synd för de hade gjort en kul grej av det! Det var "trafficlight dresscode", så man skulle ha grönt om man var singel, orange eller gult om man...ja jag kommer inte ihåg, dejtade kanske och sen rött om man var kär. (jag får väl erkänna att jag faktiskt planerat att ha en svart klänning haha) Men de sköt upp den till torsdag istället, om vädret tillåter förstås. Fast då blir det kanske bara en vanlig BBQ och inte alla hjärtansdag-inspirerad.


Men jag ville inte låta en fredag kväll gå till spillo, så jag och min norska kompis Eileen drog in till stan. Hon bor bara 5 minuter från mig, så vi kunde ta bussen in och hem tillsammans vilket var skönt. Vi åkte in lite på vinst och förlust, eftersom att vi inte visste var bion var, vilka filmer som spelades och vilken tid...stenkoll som vanligt. Men det var inga problem, vi fick biljetter till filmen "He's just not that in to you". Kul film och man inser hur dumma tjejer verkligen är! Vi faller lätt, och om killen aldrig hör av sig...ja då slår vi i marken rätt hårt. Gav mig en och annan tankeställare, även fast det var en komedi haha.

Riktigt mysig kväll som vi avslutade med en varsin pizza, kan det bli bättre?

Eileen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0